Dizajn PVC stolarije

Dizajn PVC stolarije

Firme koje proizvode PVC stolariju imaju različit pristup u pogledu kvaliteta sirovina koje koriste, samog procesa proizvodnje, usluga ugradnje i naravno garancije nakon završene usluge. Uvek je naš savet da cena ne sme biti jedino merilo izbora firme kojoj ćete poveriti posao jer nešto što na prvi pogled izgleda jeftinije na kraju vas može koštati mnogo više od planiranog, tako da bi od presudnog značaja trebao da bude odnos cena- kvalitet. Uvek birajte renomirane firme sa iskustvom i velikim brojem ugradnji jer one imaju kvalitetne radnike u svim fazama svoje usluge, od samog procesa proizvodnje, preko ugradnje do završnih radova.

Ali moramo da kontatujemo da je na tržištu mali broj fimi koje posebnu pažnju posvećuju dizajnu svojih proizvoda. Većina ima reputaciju da ne vodi dovoljno računa o dizajnu, i na žalost moramo da konstatujemo da je kod većine stvarno takav slučaj. Više se vodi računa o izolaciji i energetskoj efikasnosti, kao i o smanjivanju troškova i cena, tako da se ne ulaže dovoljno u dizajn prozora i vrata, i na neki način stoji konstatacija da se lepota i izgled povlače ispred praktičnosti.

Međutim, ukoliko pažljivo birate proizvođača onda ćete naći i onog kome izuzetan dizajn ne isključuje energetsku efikasnost, kvalitet i adekvatnu cenu.

Dizajn stolarije kroz istoriju

Prozori i vrata su sastavni delovi naših domova hiljadama godina. I za svo ovo vreme osnovni koncept šta je dobro, a šta nije je ostao isti. Arhitektura i građevinski dizajn su bili konsistentni stotinama godina u svom klasičnom i tradicionalnom aspektu gde se cenila jednostavnost i praktičnost. Šesdesete i sedamdesete godine prošlog veka donose mali pomak u razmišljanju i napredak u zastakljivanju građevinskih otvora, ali proporcije i balans, koji su ključ u dizajnu prozora, nisu se menjali. Izgled prozora i vrata faktički nisu se menjali, domaćinstva su zadržavali izgled starih prozora kao i karakter i stil svojih domova. Oni su bili dizajnirani od strane arhitekata koji su razmatrali izgled cele zgrade i nisu se posebno bavili stolarijom.

U svetu dizajna važi krilatica “jednostavnije je bolje”, ali kada se radi o stolariji to je retko kada takav slučaj. Jednostavan dizajn može da bude efektan, ali u većini slučajeva vodi ka proizvodima koji nemaju lep izgled, nemaju unutrašnji balans ni stil. Takva stolarija daje stanovima i kućama onaj dosadan klasičan izgled, koji je tako daleko od modernog izgleda koji traži savremeni kupac.

PVC stolarija – novi trendovi

U poslednje vreme neke stvari se pomeraju i idu na bolje Treba reći da se broj dizajnera i arhitekata koji se bave dizajnom PVC stolarije stalno povećava. Ranije se time bavilo samo nekoliko pojedinaca i pionira, ali danas industrija uključuje sve više i više stručnjaka u ovoj oblasti. I rezultati su došli.

Prvo što se desilo je da se kvalitet proizvodnje povećao, kao i mogućnosti same proizvodnje posebno kod PVC ramova. Industrija je izbacila ramove koji mogu biti izrađeni u bilo kom obliku i u bilo kojoj boji, a da se ne gubi u kvalitetu i upotrebljivosti. To je dizajnerima dalo više opcija.
Sada su izbor i odlučivanje pali na kupce. Oni imaju mogućnost da odaberu dizajn koji najviše odgovara njihovom domu, njihovom karakteru, stilu, željama i ukusima. Izbor je tako veliki, da prosečan kupac može da bude čak i zbunjen i da u brzini odabere i neadekvatno rešenje. Ispred njega se postavila potreba da bude dobro obavešten i edukovan kako bi mogao na tržištu da odabere pravu stvar koja će dati njegovom domu svoj pečat i stil, i na kraju i podići vrednost njegove nekretnine. Kompanije mogu da pomognu u izboru tako što će ponuditi kvalitetne informacije, preko svojih sajtova ili kataloga, da prezentuju kvalitetne fotografije i 3D prikaze svojih proizvoda.

Savet za kraj

Najbolji savet kupcima je da biraju firme koje imaju svoje dizajnere, to je garancija da se radi o ozbiljnom preduzeću koji vodi računa i o dizajnu, a ne samo o praktičnosti. Ukoliko firma poseduje svoje dizajnersko odeljenje, moguća je izrada unikatnih i specifičnih rešenja koje kupac može da zahteva.